Η φήμη της Ελλάδας και της κάθε Περιφέρειας στα κοινωνικά δίκτυα και τις ιστοσελίδες ταξιδιών

Παρουσιάζονται στοιχεία από αξιολογήσεις που έχουν κάνει επισκέπτες στην Ελλάδα, τα οποία έχουν προκύψει από πηγές κοινωνικών δικτύων (social media) και ταξιδιωτικούς ιστότοπους (ΟΤΑs). Βάσει αριθμού αναφορών, αξιολογείται η φήμη της Ελλάδας και της Αθήνας. Γίνεται σύγκριση θετικών και αρνητικών σχολίων από τις κυριότερες αγορές καθώς και σύγκριση με 4 ανταγωνιστικούς προορισμούς. Επιπρόσθετα, καταγράφονται κάποιοι παράγοντες που διαμόρφωσαν την ισορροπία μεταξύ θετικών και αρνητικών σχολίων. Αναλύεται το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και των Περιφερειών και η επίδοσή του σε 3 επιμέρους διαστάσεις: εστίαση, αξιοθέατα/πολιτισμός και θάλασσα ενώ γίνεται και σύγκριση με την Ευρώπη ως προορισμό. Επιπλέον, παρουσιάζονται δείκτες αξιολόγησης σε θέματα υγιεινής καθώς και value for money

Γλώσσα Πρωτοτύπου: Ελληνική
Συγγραφείς: INSETE

Δείτε επίσης

State of European Tech 2024

Η έκθεση “State of European Tech 2024” αναδεικνύει μια δεκαετία ανάπτυξης στην Ευρώπη, με τη χρηματοδότηση επιχειρηματικών κεφαλαίων να έχει

Περισσότερα