• ΑΡΧΙΚΗ
  • >
  • Διαγνωστική Αναγκών Επιχείρησης
Διαγνωστική Αναγκών Επιχείρησης

Η Διαγνωστική Αναγκών αποτελεί ένα στρατηγικό εργαλείο επιχειρηματικής καθοδήγησης για την αποτελεσματικότερη κατανόηση των επιχειρηματικών αναγκών και τον βέλτιστο προσδιορισμό των κενών (gap analysis ) ή αναγκών μιας νεοφυούς ή υφιστάμενης επιχείρησης. Μέσω μιας στοχευμένης μεθοδολογικής διαδικασίας που περιλαμβάνει δομημένο ερωτηματολόγιο και συνέντευξη με εκπρόσωπο της επιχείρησης από εξειδικευμένο επιχειρηματικό καθοδηγητή -Σύμβουλο Επιχειρηματικότητας, καταγράφονται και αναλύονται κενά σε ανθρώπινο δυναμικό, εσωτερικές διαδικασίες, πωλήσεων και διαδικασιών marketing, υποδομών και εξοπλισμού, ψηφιακού μετασχηματισμού ή και στρατηγικής κατεύθυνσης για την καινοτομική ανάπτυξη της επιχείρησης. Μέσω της ανάλυσης κενών, ο οργανισμός επιδιώκει να τροποποιήσει την τρέχουσα κατάστασή του για να φτάσει στην επιθυμητή κατάσταση. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης κενών υποδεικνύουν τους κρίσιμους τομείς στους οποίους οι επιχειρηματίες θα πρέπει να αναλάβουν δράση με σκοπό των περιορισμό των κενών και την προσφορά μιας αντικειμενικής και λεπτομερούς αποτύπωσης των επιχειρηματικών αναγκών και ουσιαστικά κατευθύνουν και στην επιλογή συγκεκριμένων εργαλείων ψηφιακών εργαλείων επιχειρηματικής υποστήριξης.