Η αναπτυξιακή δυναμική του εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα επιβεβαιώθηκε το 2023, καθώς τόσο οι αφίξεις όσο και τα έσοδα τη χρονιά αυτή ξεπέρασαν τα αντίστοιχα μεγέθη του 2019, που ήταν η προηγούμενη χρονιά ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό. Το 2024 θα είναι το νέο έτος ορόσημο καθώς, ήδη από το πρώτο δεκάμηνο του 2024, οι αφίξεις και οι εισπράξεις είχαν υπερβεί το σύνολο των αφίξεων και εισπράξεων του 2023. Η ανάκαμψη των τουριστικών εσόδων και αφίξεων οφείλεται στην πρόθεση των πολιτών σημαντικών αγορών του ελληνικού τουρισμού καθώς και άλλων, να πραγματοποιήσουν διακοπές σε χώρα του εξωτερικού, ανάμεσα στις οποίες και η Ελλάδα. Στόχος της μελέτης, που αποτελεί συνέχεια του πρώτου μέρους που παρουσιάστηκαν σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές, είναι να συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση της πρόθεσης ταξιδίου προς την Ελλάδα και ανταγωνιστικούς προορισμούς, των δυνητικών επισκεπτών από σημαντικές υπερπόντιες (long haul) αγορές του εξωτερικού. Η έρευνα στην οποία βασίζεται η παρούσα μελέτη διενεργήθηκε από την εταιρεία GWI σε δυο κύματα το έτος 2024 και σε δύο κύματα το έτος 2023. Επίκεντρο της μελέτης είναι οι προτιμήσεις των επισκεπτών αναφορικά με πιθανούς προορισμούς τους επόμενους 12 μήνες, εμπεριέχοντας συνεπώς τους καλοκαιρινούς μήνες που είναι καίριας σημασίας για τον ελληνικό τουρισμό. Συγκρίνοντας τις απαντήσεις των ερωτηθέντων, και επαναλαμβάνοντας την ερώτηση κάθε φορά, σε κοινό που έχει προτίμηση σε έναν συγκεκριμένο ανταγωνιστικό προορισμό, προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα που συγχρόνως φανερώνουν την ισχύ του τουριστικού brand Ελλάδα. Οι αγορές που παρουσιάζονται είναι οι εξής: ΗΠΑ, Αυστραλία, Ινδία και Κίνα.

A New European Agenda for Culture
Στην 60ή επέτειο των Συνθηκών της Ρώμης, οι Ευρωπαίοι ηγέτες δήλωσαν τη φιλοδοξία τους για μια Ένωση που προάγει την